سوالات متداول

۱.چرا برای خرید از پرولا، می بایست در وبسایت عضویت داشته باشم؟

ثبت نام ( ایجاد حساب کاربری ) در وبسایت پرولا موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت درپیگیری سفارش ها می گردد. پرولا به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد. در صورت عدم تمایل می توانید پس از خرید اینترنتی، عضویت خود را لغو کنید.

۲. روش ثبت سفارش فایل چگونه است؟

برای خرید از پرولا ابتدا پس از انتخاب فایل موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتما در زمان ثبت سفارش مربوطه، اطلاعات، مشخصات فایل مربوطه، مبلغ نهایی و نام فایل مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. بعد از این مراحل به سایت پرداخت متصل به شبکه شاپرک منتقل شده و پس از پرداخت صحیح، لینک دانلود فایل یا فایل های خریداری شده برای شما به نمایش گذاشته می شود.

تبصره: لینک ارایه شده دارای تاریخ انقضاء می باشد و لطفاً در هنگام خرید نسبت به دانلود و ذخیره فایل در محل مناسب اقدام نمایید در غیر این صورت مسئولیت بر عهده شما می باشد.

۳. برای خرید فایل به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

پرولا ، در زمان ساعات اداری ( از ساعت ۹ تا ۱۴) پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شما بوجود آمد برای ما پیغام (اس ام اس) بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد باشما تماس حاصل گردد.(۰۹۱۷۳۰۳۴۰۰۲) جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.

۴. در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. و در هر ساعت از شبانه روز با عضویت و انتخاب محصول و پرداخت وجه به صورت آنلاین می توانید از پرولا خرید نمایید.

۵. آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

از آنجا که پس از پرداخت آنلاین و ثبت سفارش، لینک دانلود فایل برای مشتری ارسال می گردد، امکان لغو سفارش و استرداد مبالغ پرداختی وجود ندارد.

۶. آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با پرولا تماس بگیرم ؟

خیر، پس از تایید نهایی سفارش و پرداخت مبلغ موضوع فاکتور، لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

۸. آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجوددارد؟

بله؛ اما هدف پرولا این است که شما یک خرید آسان و لذتبخش آنلاین را تجربه کنید. اما چنانچه شما نیاز به خرید حضوری دارید پرولا خدمتگذار شما خواهد بود.

۹. اگر فایل ارسالی با کالایی که در وبسایت پرولا مغایرت داشت، باید چکار کنم؟

می توانید از طریق تماس تلفنی یا یا بخش تماس با ما هرگونه مغایرت را به پرولا اطلاع دهید.

۱۰. اگر پرداخت سفارشم مغایرت داشت به چه صورت اطلاع دهم؟

اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی با پرولا پیگیری نمایید تا هر چه سریعتر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد.